Entry About Links
hello world!
Im Nadiah 16 years young, still single until now. The only daughter of Nadzri's family.
be nice okay? if you like it, follow my blog :)
My another links: TWITTER FACEBOOK

1 of 365
assalamualaikum :) 



alhamdulillah. hari ni 1st day of 2013. alhamdulillah sngat sngat. Had a lot of fun todayy with my beloved mom heeee happy sangat sangat hari ni. alhamdulillah nadiah baru sampai rumahhhh and i'm so tireddddddddddd and and and yeahhh esok sekolahhhhhhhh. whuttttttt?! sekolah?! apa tuuu?? lol hm yeah like seriously esok sekolahh. cepatnya masa berlalu :/ tup tup tup dah form4 :( nanti dah form5.. spm pulak. insyaAllah segalanya berjalan dengan lancarrr amiiinnnn. so barang semua dah ready untuk esok heee tiba tiba excited pulak lol keling punya nadiah. tadi sedih, ni happy pulak xD sometimes i dont understand with myself. i'm weirdooooo and i know ittt eheee :3 sooo yayyyyyyy tomorrow gonna meet my girls! happyyyy nadiah is happyyyy. nadiah still tak tahu duduk dengan siapa esok.. classmates dengan siapaa. hm harap harap sangat esok okay :) i think i should rest and sleep now yeah kalau tak banyak benda merepek. ehek well me biasalah lol xD weeeeeeee my bed already call me ehee night night readers. thankyou for reading my boring blog. i know hahaha sweetdreams ^^ wish me luck for tomorrow! go nadiah go!


tercipta sejarah dapat seratus lebih heee happy nadiah is happy lol jakun xD


i love you mom. thankyou for today♥

much love,
nadiah nadzri x


OLDER POST / NEWER POST